Automatisk workflow

Noget der sparer ubestemt timer og kaffe

Du kan bestille et møde med mig at lære mere

Kontakt mig

Hvad kan EasyCatalog?

De fleste grafikere kender udfordringen. Mængder af indhold skal bruges i dit grafiske arbejde, og du for tilsendt materiale som Word filer og Excel ark. Priser fra ét sted og tekst fra et andet, og måske billeder fra et helt tredje sted. Mange virksomheder vælger i dag ganske klogt at samle alt den data i en PIM database, eller andre centrale værktøjer som skal sørge for at der kun skal hentes data fra ét sted, til både digital marketing og det trykte materiale.

Men hvad gør en grafiker når der effektivt skal gøresbrug af data? Du skal jo som grafiker altid have dine fortrukne værktøjer ved hånden, hvilket typisk består af Adobe® pakken, med InDesign® i centrum. EasyCatalog giver dig mulighedenfor at integreredirekte til InDesign® med din virksomheds database, eller hvad end der findes af datastruktur.

Den direkte opkobling søger for at grafikeren aldrig skal bruge ressourcer på at undersøge om indholdet er korrekt. Det er altid opdeteret.

EasyCatalog rummer et væld af muligheder for smart automatisering så du utrolig enkelt kan danne dine prislister, varekataloger, prislabels osv. Du laver som grafiker selv dine skabeloner og har enormt godt styr på layout og din kreative frihed sammen med styrken i at indholdet altid lige ved hånden.

EasyCatalog bruges af tusindvis af brugere i over tredive lande på seks kontinenter, så EasyCatalog har hurtigt etableret sig som en af de mest kraftfulde og fleksible gatabaseløsninger til Adobe® InDesign®.

Altid opdateret

Øget produktivitet

Fejlreduktion

Let at bruge

Fungerer med eksisterende data

Vokser med din eksiterende virksomhed

Tjek mig portfolio, for individual case studies